ΚΟΝΒΑ - Trata | Νέα εποχή με νέες συσκευασίες και νέο logo

ΚΟΝΒΑ - Trata | Νέα εποχή με νέες συσκευασίες και νέο logo

Η εταιρία ΚΟΝΒΑ (Κονσερβοποιία Βορείου Αιγαίου), που έχει την έδρα της στην ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς, προχώρησε σε γενική εικαστική αναβάθμιση – rebranding – στις συσκευασίες και στο λογότυπο του κορυφαίου brand της που είναι το brand Trata.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το brand Trata είναι η ναυαρχίδα του ομίλου, με τη “μερίδα του λέοντος” τόσο στο ράφι, όσο και στην καταναλωτική αναγνωρισιμότητα

Eκτός από το εμπορικό σήμα Trata, η εταιρία ΚΟΝΒΑ έχει στο portfolio της και τα πλέον ιστορικά brands Flokos και Dakor.

Νέες Συσκευασίες

Οι συσκευασίες έχουν μοντέρνο σχεδιασμό και ζωντανά χρώματα που δίνουν ακόμη πιο καθαρή και ελκυστική εικόνα στο προϊόν. Οι συσκευασίες παρέχουν στους καταναλωτές σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα, όπως την προέλευση τους και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους. Συγκεκριμένα την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, ελαιόλαδο, αλλά και links για την ιστοσελίδα, όπου μπορεί να βρει ο καταναλωτής περισσότερα στοιχεία.

Νέο Logo

Το logo γίνεται πιο καθαρό και μοντέρνο. Η γραμματοσειρά έχει αλλάξει και αποκτά “μοναδικά” χαρακτηριστικά, καθώς περιέχει στο μεσαίο”Α” σχήμα ψαριού, που τη διαφοροποιεί από τα “κλασικά” κεφαλαία γράμματα της προηγούμενης γραμματοσειράς. Το χρώμα της γραμματοσειράς έγινε μαύρο και φεύγει το οβάλ με φόντο που το “περιόριζ”ε. Το logo γίνεται πιο ελευθερο και σε σύγκριση με την προηγούμενη version, εξελλίσεται σε πιο άμεσο και δυναμικό.

Νέα Πορεία

Η εταιρία ΚΟΝΒΑ είναι ο ηγέτης στην κατηγορία της κονσέρβας στην Ελλάδα. Είναι μια αμιγώς Ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, στα ηνία της οποίας είναι η κυρία Γιάννα Τζίκα.

Τα τελευταία χρόνια, η ΚΟΝΒΑ έχει ανέβει… πολλά επίπεδα!

  • Έχει προχωρήσει σε σημαντικές αναβαθμίσεις και προσθήκες.
  • Έχει “ξαναφέρει” το ψάρι στα σπίτια όλων των Ελλήνων (κυρίως υπο την μορφή κονσέρβας με τόνο, που είναι βασική πηγή άμεσης πρωτεϊνης και γρήγορη λύση για ένα θρεπτικό γεύμα).
  • Εκτός από την ανάπτυξη που παρουσίασε στο βιομηχανικό εξοπλισμό τα τελευταία χρόνια, έχει εξελίξει την Κονσερβοποιία με την προσθήκη μικρο-γευμάτων που περιέχουν τόνο, λαχανικά και όσπρια.

Η εταιρία λάνσαρε πρόσφατα και τις επαναστατικές συσκευασίες TUNA POCKET, που έχουν αποσπάσει τις καλύτερες εντυπώσεις, και που αποτελούν το μέλλον στην συσκευασία. Η σειρά εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα προϊόντα, τα οποία θα σας παρουσιάσουμε σε ξεχωριστό άρθρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ