Η αμερικάνικη εταιρεία τροφίμων Mondelez κάτοχος των σημάτων OREO και η ιαπωνική εταιρία entertainment Bandai-Namco που έχει στην κατοχή της τα δικαιώματα το ιστορικού βιντεοπαιχνιδιού Pac-Man, προέβησαν σε μια limited συνέργεια, παρουσιάζοντας τα διάσημα μπισκότα με απεικονίσεις από το βιντεοπαιχνίδι. Η καμπάνια θα λάβει μέρος σε 42 χώρες της Ευρώπης όπου η Mondelez διαθέτει διανομή.
6 ανάγλυφα σχέδια από το βιντεοπαιχνίδι έχουν αποτυπωθεί στο μπισκότο
Μαζί με τα μπισκότα κυκλοφορούν σε tube συσκευασία των 176 γραμμαρίων και σε pocket των 66 γραμμαρίων. Τα OREO PAC-MAN είναι τα πρώτα μπισκότα που προσφέρουν στους καταναλωτές την δυνατότητα να απολαύσουν κάποια ειδικά video games. Παράλληλα δίνει την ευκαιρία οι τυχεροί συμμετέχοντες να νικήσουν κάποια στοχευμένα rewards, όπως για παράδειγμα ένα ονειρεμένο ταξίδι στην Ιαπωνία στο κέντρο της Bandai Namco!
“Υπάρχει έντονη προτροπή για κοινοποίηση σε κοινωνικά δίκτυα”
Όλη η διαδικασία της συμμετοχής είναι απλή. Οι καταναλωτές μπορούν να σκανάρουν το μπισκότο και να μπουν στην ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί και να απολαύσουν το διάσημο arcade game Pac-Man. Επίσης υπάρχει προτροπή να συμμετέχουν από πλατφόρμες των Social Media κάνοντας αναρτήσεις με το hashtag #ChasingPlayfulness
Η επετειακή συσκευασία των OREO Pac-Man έχει ήδη τοποθετηθεί στα ράφια των περισσότερων αλυσίδων Σουπερμάρκετ στην Ελλάδα. Υποστηρίζεται με διαφημιστική εκστρατεία στην τηλεόραση, όμως κυρίως προβάλλεται στις πλατφόρμες όπως του TikTok, YouTube κτλ., όπου οι fans των βιντεοπαιχνιδιών παρακολουθούν διάφορα βίντεο σχετικά με τα βιντεοπαιχνίδια.