Σε πλήρη ανανέωση της συσκευασίας των χυμών Viva προχώρησε η εταιρεία Ελληνικοί Χυμοί ΑΕΒΕ, εισάγοντας ένα νέο, σύγχρονο design που ενισχύει τον χαρακτήρα του brand και την παρουσία του στο ράφι.
“Η νέα εμφάνιση χαρακτηρίζεται από ένα minimal μαύρο πάνω μέρος με κάθετη, καθαρή τοποθέτηση του λογοτύπου “viva”, και έντονα φυσικά χρώματα που αναδεικνύουν τα φρούτα — σε αυτήν την περίπτωση, το πορτοκάλι”
Το αποτέλεσμα είναι μια πιο premium και μοντέρνα συσκευασία, που εστιάζει στον φυσικό χαρακτήρα του προϊόντος και την καθαρότητα του περιεχομένου του.
“Η αλλαγή αντανακλά μια συνολικότερη στροφή προς τη λιτότητα και την καθαρή επικοινωνία με τον καταναλωτή”
Ποια είναι η εταιρεία Ελληνικοί Χυμοί ΑΒΕΕ
Η Ελληνικοί Χυμοί ΑΕΒΕ, η εταιρεία πίσω από τους χυμούς Viva, ιδρύθηκε το 2003 στη Λάρισα από τον Γ. Τζήκα και τον Α. Μιχαηλίδη. Αποτελεί σήμερα μία από τις κορυφαίες εταιρείες χυμού ραφιού στην Ελλάδα, διαθέτοντας τέσσερις υπερσύγχρονες παραγωγικές γραμμές με δυνατότητα παραγωγής έως 34.000 κουτιών την ώρα.Το 2020, επένδυσε στην αγορά δύο γεμιστικών μηχανών από την Sim Combibloc, για παραγωγή σε συσκευασίες 1 λίτρου και 250 ml.
“Η εταιρεία διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως χυμούς πορτοκάλι, μήλο, ρόδι, ανανά και γκρέιπφρουτ, ενώ συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την παραγωγή χυμών private label”
Η σημαντικότερη αλλαγή για την εταιρεία ήρθε το 2022, όταν στο μετοχικό της σχήμα εισήλθαν ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος (πρώην Mr. Chipita) και το επενδυτικό fund EOS Capital Partners του Απόστολου Ταμβακάκη. Τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς, η εταιρεία εξαγοράστηκε εξ ολοκλήρου από τη νεοσύστατη Juice Invest A.E., με μετόχους την Bespoke SGA Holdings και το EOS Capital Partners.
Η νέα εμφάνιση των χυμών δεν είναι μόνο μια ανανέωση της εικόνας των προϊόντων, αλλά την έναρξη της νέας εποχής για το brand Viva που αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής της Bespoke SGA Holdings του Σπύρου Θεοδωρόπουλου.