Όταν στα μέσα του περασμένου μήνα κυκλοφόρησε η είδηση της συνεργασίας της WOLT με την Σκλαβενίτης πολλοί αναλυτές αναρωτιούνταν τι συνέπειες θα έχει αυτή η εξέλιξη στο οργανωμένο λιανεμπόριο.
«Η στρατηγική συνεργασία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ και της πλατφόρμας παραγγελιών έχει στόχο την ενίσχυση της παρουσίας τους στο e-commerce”
Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς για πρώτη φορά προϊόντα της Σκλαβενίτης θα διατίθενται μέσω τρίτης ψηφιακής πλατφόρμας πέρα από την μητρική emarket και της πλατφόρμας e-food.

“Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να δώσει μια νέα δυναμική στην ψηφιακή παρουσία του Σκλαβενίτη, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει τον ρόλο της πλατφόρμας στην αγορά του online delivery”
Η συνεργασία ξεκίνησε από την Αττική
Η συνεργασία ήδη εφαρμόζεται πιλοτικά σε επιλεγμένες περιοχές της Αττικής (Γέρακας) και θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες περιοχές.
Οι χρήστες της Wolt θα μπορούν να παραγγέλνουν 3500 προϊόντα από καταστήματα Σκλαβενίτης, επιλέγοντας γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση στο χώρο τους με ελάχιστη χρέωση που έχει οριστεί στα 18€ και σε ελάχιστο χρόνο παράδοσης.
Η συνεργασία WOLT – Σκλαβενίτη έρχεται σε μια περίοδο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο στα σούπερ μάρκετ παρουσιάζει σαφή ανοδική πορεία στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία, το 3,3% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ πραγματοποιείται πλέον μέσω online αγορών, με τις νεότερες ηλικίες να αποτελούν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης.
Ανακατατάξεις στην on line αγορά
Το σκηνικό στον χώρο του online delivery τροφίμων αλλάζει ραγδαία, με τις αποκλειστικότητες να σπάνε και να δίνουν τη θέση τους σε πιο ευέλικτες συνεργασίες.
Μέχρι πρόσφατα, η Σκλαβενίτης συνεργαζόταν αποκλειστικά με την efood, ωστόσο από τον Ιούνιο 2024 εντάχθηκε και στο δίκτυο της Wolt. Παράλληλα, η efood άνοιξε τη συνεργασία της και με άλλες μεγάλες αλυσίδες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και τα My Market, τα οποία διατηρούν παρουσία και στη Wolt.
“Οι ανακατατάξεις έφεραν την έναρξη μιας νέας εποχής. Οι μεγάλες αλυσίδες Σουπερμάρκετ αναζητούν νέους τρόπους να αυξήσουν τα μερίδια και τις πωλήσεις μέσω συνεργασιών με δημοφιλείς πλατφόρμες”