Η Mondelez Hellas προχώρησε σε ανανέωση του εικαστικού στην ναυαρχίδα των croissant της Molto.
Οι κεντρικές αλλαγές
Η αλλαγή αφορά όλη τη σειρά των κρουασάν. Στο νέο εικαστικό το λογότυπο έχει πάρει πιο κεντρική θέση, ενώ δεν υπάρχουν οι σημάνσεις που δηλώνουν τις ιδιαιτερότητες του προϊόντος. Το χρυσό περίγραμμα επίσης αποτελεί παρελθόν και η λέξη Κρουασάν μπαίνει σε κεντρική θέση.

“Στη φωτογραφία, η παλιά συσκευασία φαίνεται επάνω, με πιο γυαλιστερή όψη και έντονες κίτρινες λεπτομέρειες, ενώ η νέα, στο κάτω μέρος, ξεχωρίζει για το πιο ματ φινίρισμα”
Εν κατακλείδι η ανανεωμένη εμφάνιση διατηρεί την αναγνωρίσιμη μπλε ταυτότητα, αλλά με πιο ήπιους τόνους και φρέσκια ματ αισθητική που ευθυγραμμίζεται με τη σύγχρονη εικόνα.
“Η αλλαγή δίνει στο Molto μια νέα πνοή, συνδυάζοντας την οικεία γεύση με πιο premium και ενημερωμένο design”
Ήρθε το νέο “mini”
Η Mondelez Hellas προχώρησε ταυτόχρονα με την αλλαγή της εικόνας και σε λανσάρισμα του νέου Mini Molto, μια συσκευασία που έχει στόχο τους καταναλωτές που θέλουν ένα πιο μικρό σε μέγεθος snack.
Εσείς ποια εμφάνιση προτιμάτε; Γράψτε μας στα σχόλια -> εδώ
