Η Mondelez International εισχωρεί δυναμικά στην κατηγορία των wafers, παρουσιάζοντας στο καταναλωτικό κοινό τη νέα σειρά «Lacta Wafer».
Η σειρά αποτελείται από τέσσερις κωδικούς και η Mondelez φιλοδοξεί να διεκδικήσει μερίδιο πίτας σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική και απαιτητική αγορά, όπως είναι της ατομικής γκοφρέτας.
“Η Mondelez στοχεύει στα σύγχρονα «on-the-go σνακ» και στα προϊόντα της «μικρής απόλαυσης»”
Η διάθεση της νέας σειράς έχει ήδη ξεκινήσει, με τις πρώτες τοποθετήσεις να πραγματοποιούνται τόσο στα ράφια των ομίλων του οργανωμένου λιανεμπορίου, όσο και στη λεγόμενη «ζεστή αγορά», επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας για ευρεία και άμεση παρουσία.
“Με σημαία το ισχυρό brand name της «Lacta», η Mondelez θα επιχειρήσει να συνδέσει την αναγνωρισιμότητα της σοκολάτας με την νέα ατομική γκοφρέτα”
Οι τέσσερις γεύσεις της σειράς
Ουσιαστικά ή τέσσερις κωδικοί καλύπτουν την βασική γκάμα γεύσεων που ήδη κυκλοφορούν. Ειδικότερα το «γάλακτος» και φουντουκιού έχουν ήδη καθιερωθεί.
Οι γεύσεις είναι:
- Lacta Wafer Γάλακτος 28,5g
- Lacta Wafer Φουντούκι 31g
- Lacta Wafer Βανίλια 31g
- Lacta Wafer Max Σοκολάτα 31g
Έντονος ανταγωνισμός στην αγορά της γκοφρέτας
Η αγορά των wafers στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από υψηλή δυναμική, αλλά και έντονο ανταγωνισμό, με παρουσία ισχυρών ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται δεκαετίες στην αγορά και που κατέχουν ηγετικό ρόλο στην κατηγορία. Η ΙΟΝ, με τη θρυλική Soko-freta, ειδικά τώρα με την νέα διοίκηση, συνεχώς δημιουργεί νέα προϊόντα. Πίσω δεν πάει και η ΤΟΤΤΗΣ – Bingo, που με τις σειρές Serenata και Κουκουρούκου, έχουν διαμορφώσει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον προσφέροντας ποικιλία, ποιότητα και τιμή.
Τελικό συμπέρασμα
Η είσοδος της Mondelez International με τη σειρά «Lacta Wafer» στην αγορά της ατομικής βάφλας προσθέτει έναν ακόμη ισχυρό παίκτη στην κατηγορία, ενισχύοντας περεταίρω τον ανταγωνισμό και δημιουργώντας νέα δεδομένα στην κατηγορία των γκοφρετών.
Η σειρά υποστηρίζεται από την διαφημιστική εκστρατεία που έχει επιμεληθεί η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy και το επόμενο διάστημα αναμένεται να δείξει πώς θα ανταποκριθεί η κορεσμένη αγορά και καταναλωτικό κοινό στην νέα σειρά.

