3E - Coca Cola | Νέα εμφάνιση για την "Zero Sugar - Zero Caffeine - Zero Calories" 330ml

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεων – Coca Cola προχώρησε στην ανανέωση εικαστικού της Zero Sugar (Χωρίς Ζάχαρη) – Zero Caffeine (Χωρίς Καφεΐνη), επανατοποθετώντας το προϊόν σε νέο επίπεδο εικόνας, αλλά και συνολικής μοντέρνας αντίληψης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IMG 1687 - Greek Market News

“Η νέα εμφάνιση «ντύνεται» σε σκούρο μαύρο χρώμα, σηματοδοτώντας μια ξεκάθαρη διαφοροποίηση από το γνώριμο κόκκινο της κλασικής”

Η χρυσή γραμματοσειρά λειτουργεί ως σαφής ένδειξη premium ταυτότητας, ενισχύοντας το αίσθημα διαφοροποίησης στο ράφι και προσδίδοντας στο προϊόν πιο ώριμο και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.

Η επιλογή του μαύρου χρώματος και αυτή μόνο  τυχαία δεν είναι. Σηματοδοτεί τη στρατηγική τηςΕ Coca-Cola να δώσει περισσότερη έμφαση στα προϊόντα «zero» – χωρίς ζάχαρη και καφεΐνη, απευθυνόμενη σε νέους καταναλωτές που αναζητούν απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς στον τρόπο ζωής τους. Ταυτόχρονα η νέα οπτική ταυτότητα ευθυγραμμίζεται με τις διεθνείς τάσεις design, όπου κυριαρχούν η λιτότητα και η premium αισθητική.

Σε επίπεδο marketing η ανανέωση της συσκευασίας λειτουργεί και ως εργαλείο ενίσχυσης της παρουσίας σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ελληνικής αγοράς, όπου τα προϊόντα χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων εταιρειών όπως ΒΙΚΟΣ ή Pepsi καταγράφουν σταθερή ανάπτυξη.

Η «3Ε» δεν θέλει να μείνει πίσω και επενδύει τόσο στην εικόνα, όσο και στη συναισθηματική σύνδεση του brand με τον σύγχρονο καταναλωτή, γεγονός που θα δούμε και παρακάτω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IMG 1689 - Greek Market News

“Η νέα «cola» έχει κάνει την εμφάνιση της στα σημεία πώλησης και σταδιακά θα αντικαταστήσει της προηγούμενη κόκκινη έκδοση”

Τελικό συμπέρασμα

Η 3E – CocaCola ενισχύει τη διαφοροποίηση των κωδικών και παρουσιάζει ανά τακτά διαστήματα εκδοχές που την κρατάνε “top of mind” και πρώτη επιλογή των καταναλωτών και ηγέτη της κατηγορίας.

Μια τέτοια εντυπωσιακή ενέργεια, όπως προαναφέρθηκε νωρίτερα ήταν και οι συσκευασίες με προσωποποιημένο marketing με τα ελληνικά ονόματα, αλλά και οι αλλαγές στα εικαστικά σε FANTA και SPRITE.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Coca Cola

- ΒΑNNER ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Μόνιμη προβολή του banner σε όλες τις βασικές σελίδες

- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ

Απεριόριστες (ανα)δημοσιεύσεις δελτίων τύπου

- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Κατακτήστε την 1η σελίδα της Google!

POPULAR

Ελληνικά Γαλακτοκομεία – ΟΛΥΜΠΟΣ | Νέα DRINK EAT 500ml. Το γεύμα που πίνεται!
ELGIO | Τορτίγιες Mexilla 360g
Corfu Beer | Η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία παρουσιάζει τη νέα της μπύρα “ΚΟΡΥΦΩ” 500ml
Σοκολάτες Laurence | Chocolate Bar TOFFIQ 190g