Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν έντονα το τελευταίο διάστημα στον επιχειρηματικό τύπο, ο επενδυτικός όμιλος CVC Capital Partners φέρεται να εξετάζει την πώληση της βιομηχανίας ζύμης Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε., γνωστής με το εμπορικό σήμα “Ελληνική Ζύμη”.
Εάν ολοκληρωθεί η διαδικασία της πώλησης, θα πρόκειται για την μεγαλύτερη συμφωνία στον χώρο των κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης
Η συνέχεια των μεγάλων deals;
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλάνο ρευστοποίησης των επενδύσεων του CVC στην Ελλάδα. Ήδη, έχει προηγηθεί η πώληση της Μπάρμπα Στάθης στον όμιλο Ideal έναντι 150 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ η Δωδώνη βρίσκεται σε τελικό στάδιο μεταβίβασης στον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδελφών Σαράντη, με τίμημα που εκτιμάται κοντά στα 200 εκατομμύρια ευρώ. Σειρά, όπως όλα δείχνουν, παίρνει τώρα η Θεσσαλονικιώτικη “Ελληνική Ζύμη”, η οποία υπό τη διοίκηση του Μιχάλη Αραμπατζή έχει εξελιχθεί σε ηγετική δύναμη στον κλάδο της κατεψυγμένης ζύμης.
Σημειώνεται πως το μεγαλύτερο deal της αγοράς των τροφίμων μέχρι σήμερα παραμένει η πώληση της Chipita στην αμερικανική Mondelez
Ποιο φημολογείται ότι θα είναι το τίμημα πώλησης
Το τίμημα της ενδεχόμενης πώλησης, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πηγές, εκτιμάται κοντά στα 500 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που δημιουργεί πολλά ερωτήματα για το αν θα υπάρξει εγχώριος επενδυτής ικανός να αναλάβει τη διαχείριση ενός τέτοιου μεγέθους επιχείρησης ή αν η εταιρεία θα περάσει στα χέρια ξένου επενδυτικού σχήματος, όπως έγινε σε “άλλες περιπτώσεις” με την Switz Group του Ινδού επιχειρηματία Taizoon Khorakiwhala.

Το brand “Χρυσή Ζύμη” είναι η ναυαρχίδα στην κατηγορία του retail της εταιρείας
Οικονομικά μεγέθη της “Αραμπατζής”
Η Ελληνική Ζύμη έχει ενισχύσει σημαντικά την εξαγωγική της δραστηριότητα, γεγονός που αποτυπώνεται και στα οικονομικά της μεγέθη. Το 2024, η εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων 13,3%, φτάνοντας τα 152,6 εκατομμύρια ευρώ. Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 27,31%, αγγίζοντας τα 40,8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 26,7%, έναντι 23,8% το 2023 – ενδείξεις της ισχυρής θέσης και ανταγωνιστικότητάς της στην αγορά.
Νέα επιχειρηματικά πλάνα του Μιχάλη Αραμπατζή
Τέλος να σημειωθεί πως ο Μιχάλης Αραμπατζής φαίνεται να σχεδιάζει το επόμενο βήμα του στον χώρο της αρτοποιίας με την ίδρυση της νέας επιχειρηματικής του δραστηριότητας, που φέρει την επωνυμία Arzy Baker.
Important Disclaimer: Οι πληροφορίες της πώλησης βασίζονται σε δημοσιεύματα άλλων μέσων ενημέρωσης και δεν έχουν (μέχρι στιγμής) επιβεβαιωθεί από κάποια επίσημη ανακοίνωση.