Η ΔΕΛΤΑ, μία από τις κορυφαίες εταιρείες τροφίμων και ροφημάτων στην Ελλάδα, προχώρησε σε ένα φρέσκο και δυναμικό rebranding της σειράς φυσικών χυμών Life.
“Το νέο look του brand αντικατοπτρίζει τις σύγχρονες τάσεις, δίνοντας έμφαση στη φυσικότητα, την καθαρότητα και τo όνομα”
Το νέο εικαστικό έχει minimal αισθητική με εικόνες φρούτων σε ξύλινα τελάρα, με καθαρές γραμμές και απλό, άμεσο μήνυμα για τον τύπο του χυμού. Το λογότυπο Life μπαίνει τώρα σε κεντρική θέση, με πράσινα φυσικά και γήινα χρώματα που εμπνέουν εμπιστοσύνη και σταθερότητα.

Υποστήριξη και με δυναμική τηλεοπτική καμπάνια
Το rebranding δεν περιορίζεται μόνο στη συσκευασία, αλλά συνοδεύεται από μία δυναμική τηλεοπτική καμπάνια, που αναδεικνύει το νέο πρόσωπο των χυμών Life. Το γνώριμο spot με έντονα συναισθηματικά μηνύματα, με εικόνες καθημερινής ζωής γεμάτες φρεσκάδα. Με νέους ανθρώπους και σε σκηνοθεσία που επικοινωνεί τη φυσικότητα, την ενέργεια που προσφέρουν οι χυμοί.
Με απλά λόγια, καμπάνια στοχεύει στην διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης με το κοινό και στο να συνδέσει τον χυμό με την καθημερινή συνήθεια, την ευεξία, υγεία και τον σύγχρονο τρόπο ζωής.
“Η διαφημιστική καμπάνια έχει ως στόχο να ενισχύσει το brand awareness LIFE και την υποστήριξη των πωλήσεων του προϊόντος ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου”
Το καθαρό μήνυμα του rebranding
Η ΔΕΛΤΑ, μέσα από αυτή την αλλαγή, έχει στόχο να επανατοποθετήσει το brand Life στην κορυφή της συνείδησης του καταναλωτή εκεί που ήταν για πολλά χρόνια. Η νέα εμφάνιση, σε συνδυασμό με την τηλεοπτική καμπάνια, έρχεται να υπενθυμίσει ότι οι χυμοί Life είναι εδώ με την γνώριμη ποιότητα, υπέροχη γεύση και φυσικότητα.
Σειρήνες και φήμες για την πώληση της ΔΕΛΤΑ
Δεν έχουν ακόμη καταλαγιάσει οι σειρήνες που ακούστηκαν πρόσφατα σχετικά με την παραχώρηση της ΔΕΛΤΑ σε νέα ιδιοκτησία. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Μείνετε συντονισμένοι γιατί έρχονται και άλλα νέα reviews. Ακολουθήστε μας στα social media να μην χάνετε καμία παρουσίαση