Mondelez International | Προχωρά σε facelift της σειράς των τσιπς "Chipita Chips".

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mondelez International αφήνει πίσω της τη παλιά γνώριμη εμφάνιση των Chipita Chips για να φέρει τη νέα που θα την εναρμονίσει στα πρότυπα της αγοράς, αλλά και στα νέα δεδομένα της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IMG 1383 - Greek Market News

“Τα κλασικά τσιπς με αλάτι «ντύνονται» πλέον εξολοκλήρου στο κόκκινο, ακολουθώντας την γενική τάση των τελευταίων ετών που θέλουν τα κλασικά τσιπς σε κόκκινο χρώμα”

Να σημειωθεί ότι στο ίδιο μονόχρωμο μοτίβο κινούνται και οι υπόλοιπες γεύσεις της σειράς.
Ρίγανη, Μπάρμπεκιου έχουν πλέον αποκτήσει τη δική τους μονόχρωμη εμφάνιση, που τις κάνει να δείχνουν πιο σύγχρονες και πιο αναγνωρίσιμες στο ράφι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IMG 1394 - Greek Market News

“Στην αριστερή πλευρά τα νέα Chipita Chips, στα δεξιά η συσκευασία που αποχαιρετούμε”

Με αυτή τη νέα εμφάνιση των Chipita Chips η αμερικανική πολυεθνική Mondelez επιδιώκει να αναβαθμίσει το προϊόν καταρχήν οπτικά και μέσα από αυτό να ενισχύσει τις πωλήσεις τόσο στα μερίδια, όσο και σε όγκους.
Ταυτόχρονα στοχεύει και στο προφανές, δηλαδή σε ακόμη μεγαλύτερη απήχηση στις νέες γενιές και συγκεκριμένα στην γενιά «Gen Alpha», αλλά και στους «Millennials» που θεωρούνται πώς είναι το βασικό καταναλωτικό κοινό.

Η αγορά των chips στην Ελλάδα

Η αγορά των chips στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι κινείται κοντά στα 200 εκατομμύρια ευρώ.
Παρόλο που ο αριθμός των εταιρειών που αποτελούν την κατηγορία είναι περιορισμένος και παρόλο υπάρχουν πολλοί φραγμοί εισόδου για τα νέα σχήματα, η κατηγορία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και είναι ουσιαστικά τρία μεγάλα ονόματα που την «μοιράζονται».

Είναι τα δύο παγκόσμια μεγαθήρια PepsiCo με τα Lay’s και η CocaCola 3E με τα Τσακίρης.

Και οι που μπορούν ανά πάσα στιγμή να λανσάρουν νέες γεύσεις, διαθέτουν την διανομή, την προβολή και όλα τα κανάλια διανομής. Δεν υπάρχει ειδικά για την Lay’s σχεδόν ούτε ένα σημείο που να μην μπορεί να τοποθετηθεί.

Εκτός από τις δύο πολυεθνικές τη τριάδα την συμπληρώνει ν η ελληνική OHOΝOS Snacks που τους καταδιώκει και με μεθοδικότητα κερδίζει σταθερά έδαφος και πωλήσεις, εξελίσσοντας τόσο την σειρά Crunchy και έχοντας τον ρόλο του πραγματικό challenger με περγαμηνές (brand-ποιότητα-διανομή-τιμή) για να τους φτάσει μέχρι και να γίνει leader σε κάποιες υποκατηγορίες με τη σειρά Country.

H Chipita, τώρα πλέον ως Mondelez, αν και θεωρείται τεράστια δύναμη στο κρουασάν, το ίδιο και η ΤΟΤΤΗΣ – Bingo δεν έχουν καταφέρει σπουδαία πράγματα, πάντα σε σύγκριση με τους τρεις πρώτους.

Τα «limited edition» προϊόντα

Τα limited edition προϊόντα είναι για την κατηγορία των τσιπς κάτι σαν το οξυγόνο που κρατάει τον καταναλωτή προσηλωμένο στο brand και στο είδος του σνακ.Δεν του αφήνει περιθώρια για να ψάξει κάπου αλλού και να δημιουργήσει νέα συνήθεια. Χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα της δύναμης των limited edition ήταν οι δύο χριστουγεννιάτικες γεύσεις από τα Lay’s:  Kαραμελωμένα μήλα και Γλασαρισμένο Ham, τις οποίες είχαμε παρουσιάσει πρόσφατα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ChipitaMondelez

- ΒΑNNER ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Μόνιμη προβολή του banner σε όλες τις βασικές σελίδες

- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ

Απεριόριστες (ανα)δημοσιεύσεις δελτίων τύπου

- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Κατακτήστε την 1η σελίδα της Google!

POPULAR

Ελληνικά Γαλακτοκομεία – ΟΛΥΜΠΟΣ | Νέα DRINK EAT 500ml. Το γεύμα που πίνεται!
ELGIO | Τορτίγιες Mexilla 360g
Corfu Beer | Η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία παρουσιάζει τη νέα της μπύρα “ΚΟΡΥΦΩ” 500ml
Σοκολάτες Laurence | Chocolate Bar TOFFIQ 190g