Νέο look για τον στιγμιαίο καφέ Nescafe της εταιρείας Nestle. Ο αγαπημένος καφές των Ελλήνων, συνώνυμο με τον κρύο καφέ Frappe που για πολλές δεκαετίες μονοπωλούσε την αγορά, αλλάζει και ντύνεται σε πιο φωτεινά χρώματα.
Η εμφάνιση αλλάζει, όχι όμως η ποιότητα. Αυτό υπόσχεται ο Ελβετο-αμερικάνικος πολυεθνικός όμιλος τροφίμων και ποτών
Η Nestle προχώρησε σε ολική αλλαγή των συσκευασιών στους καφέδες. Έτσι, εκτός από το Nescafe Classic, αλλάζουν την εμφάνιση και οι υπόλοιποι κωδικοί, όπως για παράδειγμα οι καφέδες της σειράς Gold, Organic και των έτοιμων ροφημάτων Latte, Cappuccino κλπ.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Nestlè Ελλάς είναι κάτοχος του πιο προβεβλημένου brand ελληνικού καφέ ΛΟΥΜΙΔΗΣ, που είχε αλλάξει και αυτός την εμφάνιση του πριν από λίγα χρόνια.