Η Nestlé Ελλάς παρουσίασε τη νέα σειρά KitKat «Ταμπλέτες», σε τρεις ξεχωριστές προτάσεις, Salted Caramel, Double Chocolate και Hazelnut.
“Η εταιρεία εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της στη σοκολάτα, χρησιμοποιώντας την δύναμη του brand KitKat και απαντώντας στις αυξανόμενες τάσεις της αγοράς που στρέφονται σε πιο σύνθετους και premium γευστικούς συνδυασμούς”
Οι τρεις νέοι κωδικοί συνδυάζουν τον κλασικό γκοφρέ πυρήνα KitKat με κρεμώδεις γεμίσεις που απευθύνονται σε διαφορετικά γευστικά προφίλ καταναλωτών.
Η σειρά αποτελείται από:

- Salted Caramel 99g: Ισορροπεί ανάμεσα στη γλύκα της καραμέλας και την αλμυράδα.
- Double Chocolate 99g: Διπλή Σοκολάτα, ενισχύει την ένταση της σοκολάτας με διπλή στρώση.
- Φουντούκι – Hazelnut 99g: Αξιοποιεί τον διαχρονικό συνδυασμό σοκολάτας και φουντουκιού.
“Το brand KitKat είναι ένα από τα πιο δημοφιλή της αγοράς και συνεχώς επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες”
H Nestlé κινείται στρατηγικά προς την κατεύθυνση της συνεχούς ανανέωσης, προώθησης και ενδυνάμωσης του brand KitKat σε παγκόσμιο επίπεδο. Ήδη έχουμε παρουσιάσει τα δημητριακά και πρόσφατα και το ρόφημα σοκολάτας ενώ παράλληλα στην αγορά κυκλοφορούν και παγωτά, μέχρι και επιδόρπια.
Επίλογος
Με την κίνηση αυτή, η ο πολυεθνικός Ελβετικός όμιλος τροφίμων και ποτών επιβεβαιώνει τον στόχο του να αυξήσει την παρουσία του στην κατηγορία της premium σοκολάτας, όπου υστερεί έναντι του ανταγωνισμού και συγκεκριμένα έναντι της Mondelez και Mars.
Για τον λόγο αυτό «επιστρατεύει» τα πιο ισχυρά του όπλα προσδοκώντας την αύξηση πωλήσεων σε μια αγορά με ανταγωνισμό, αλλά και απαιτητικό κοινό.