Οικογένεια ΚΛΙΑΦΑ | Νέοι long life χυμοί 1 λίτρου

Οικογένεια ΚΛΙΑΦΑ | Νέοι long life χυμοί 1 λίτρου

Οι νέοι χυμοί μακράς διαρκείας κυκλοφόρησαν πρόσφατα από την Οικογένεια ΚΛΙΑΦΑ που έχει την έδρα της στα Τρίκαλα και συγκαταλέγεται στις ιστορικότερες εταιρίας του κλαδου των αναψυκτικών..

Η εταιρία Κλιάφας Α.Ε. έχει λανσάρει, -μετά την εξαγορά της από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία-, μέσα στο 2021 ήδη την ανανεωμένη σειρά με τα αναψυκτικά και τώρα κάνει την πρώτη της διεύρυνση στην κατηγορία των χυμών.

Οι χυμοί ανήκουν στην κατηγορία ‘long life’ και ως εκ τούτου είναι προϊόν που τοποθετείται στο ράφι και διατηρείται σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οι χυμοί είναι συσκευασμένοι σε χάρτινο pet κουτί με πλασικό καπάκι και η καθαρή τους περιεκτικότητα είναι 1 λίτρο. Έχουν ελκυστικά γραφικά με έντονο retro στοιχείο που τα διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό οπτικά. Οι γεύσεις που κυκλοφοτούν είναι κυρίως παραδοσιακές και γνώριμες στο καταναλωτικό κοινό.

Οι πέντε κωδικοί είναι:

  • Πορτοκάλι 1l
  • Μήλο – Πορτοκάλι – Βερίκοκο 1l
  • Ροδάκινο 1l
  • Βύσσινο 1l
  • 9 Φρούτα – 7 βιταμίνες 1l

 

Οικογένεια ΚΛΙΑΦΑ | Νέοι long life χυμοί 1 λίτρου
Δοκιμάζουμε το χυμό Μήλο – Πορτοκάλι – Βερίκοκο της Οικογένειας ΚΛΙΑΦΑ. Ο συγκεκριμένος γευστικός συνδυασμός είναι πολύ αγαπητός στο Ελληνικό καταναλωτικό κοινό και θεωρείται για πολλούς ως η πρώτη επιλογή, χάρη στα τρία φρούτα απ’ τα οποία παράγεται. Η γεύση του χυμού είναι πολύ καθαρή και ελαφρώς γλυκιά. Οι γευστικές νότες του βερικόκου ανεπαίσθητα υπερέχουν στο γενικό πολύ καλό σύνολο.

 

Η εταιρία ΚΛΙΑΦΑΣ Α.Ε. είναι μέλος του N.1 ομίλου γαλακτοκομικών της Ελλάδας, του Ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδελφών Σαράντη. Τα Ελληνικά Γαλακτοκμεία έχουν στην κατοχή τους κορυφαία Ελληνικά brands γάλακτος και τυροκομικών όπως, ΟΛΥΜΠΟΣ, ΤΥΡΑΣ και Ροδόπη.

Τα προϊόντα της Οικογένειας ΚΛΙΑΦΑ διανέμονται μέσα από το δίκτυο διανομής του μητρικού ομίλου στο κανάλι του οργανωμένου retail. Στο κανάλι Ho.Re.Ca μέσα από τις συνεργαζόμενες κάβες που ήταν ο παραδοσιακός διανομέας της εταιρίας πριν από την εξαγορά και με το δίκτυα ειδικών συνεργατών στα ψιλικά, μινι μάρκετ, convenience stores, δηλαδή στη λεγόμενη μικρή ή ζεστή αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σχετικά άρθρα