Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μέλος του ομίλου Carlsberg προχώρησε σε αλλαγή εμφάνισης στην μπύρα ΜΥΘΟΣ χωρίς αλκοόλ 0.0%.
“Η δημοφιλή ελληνική μπύρα χωρίς αλκοόλ παρουσιάζεται πλέον με νέο, μοντέρνο look!”
Η εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα
Η νέα εμφάνιση ξεχωρίζει με τον ηλεκτρίκ μπλε χρωματισμό που συνδυάζει την σύγχρονη αισθητική, αλλά και την ενέργεια.
Παράλληλα η εμφάνιση διατηρεί αναλλοίωτη την ελληνική ταυτότητα του brand με την οποία έχει αποκτήσει το δικό της κοινό.
Από την άλλη, παλιά συσκευασία, σε ατζούρ-μπλε και ασημί αποχρώσεις, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για το προϊόν, όμως πλέον παραδίδει τη σκυτάλη σε κάτι που είναι πιο φρέσκο, και που δίνει ακόμη περισσότερη έμφαση στο 0.0% περιεχόμενο αλκοόλ, καθώς και αυτό αποκτά περισσότερο χώρο στην μπροστινή όψη.
“Με ανανεωμένη εμφάνιση αλλά ίδια δροσιστική γεύση, η ΜΥΘΟΣ 0.0% θα συνεχίζει να προσφέρει την απόλαυση της μπίρας …χωρίς αλκοόλ!”
Η ανανέωση και στις άλλες συσκευασίες
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δεν περιορίζεται μόνο στην αλουμινένια συσκευασία των 330ml, αλλά επεκτείνει την αλλαγή και στην γυάλινη φιάλη, ενισχύοντας έτσι την ενιαία και αναγνωρίσιμη ταυτότητα της ΜΥΘΟΣ 0.0% σε όλα τα κανάλια διανομής (Retail & Horeca) και σημεία πώλησης.