Η PepsiCo Hellas συνεχίζει να δημιουργεί νέες προτάσεις στην κατηγορία των αναψυκτικών και παρουσιάζει την περιορισμένης έκδοσης Pepsi Electric Zero Sugar.
Η Pepsi Electric διατίθεται στην Ελληνική αγορά σε φιάλες των 500ml, ιδανικές για κατανάλωση εν κινήσει
Με έντονο electric μπλε χρώμα και τη σπιρτάδα των εσπεριδοειδών, το νέο αυτό αναψυκτικό που ανήκει, δεν ανήκει, στη κατηγορία αναψυκτικών τύπου “cola” αναμένεται να τραβήξει την προσοχή της νέας γενιάς και να ανανεώσει την εμπειρία τους.

Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή είναι το φουτουριστικό design της συσκευασίας
Το εικαστικό της συσκευασίας πάει ένα level πάνω από το συνηθισμένο και συνδυάζει το ηλεκτρίκ μπλε με το μαύρο. Ο συνδυασμός ταυτόχρονα υποστηρίζεται και με το νέο μεγάλο logo που προστέθηκε με το περσινό rebranding και ενισχύοντας την συνολική αναγνωρισιμότητά του προϊόντος.
Η PepsiCo Hellas με το νέο αναψυκτικό ακολουθεί την στρατηγική διαφοροποίησης, στοχεύοντας κυρίως στο νεανικό καταναλωτικό κοινό, και ειδικότερα τη Generation Z που της αρέσει να πειραματίζεται. Στόχος είναι να της προσφέρει ανατρεπτικές προτάσεις τόσο στη κατηγορία των αναψυκτικών, όσο και των snack.
Μια πρόταση αυτής της φιλοσοφίας είναι και τα νέα πατατάκια Ruffles Cheeseburger.