Η ΒΙΟΛΑΝΤΑ, κορυφαία εταιρεία μπισκότων και δημητριακών επεκτείνει τη γκάμα της στην κατηγορία των δημητριακών με ένα νέο προϊόν: τα δημητριακά LOCO.
Η Βιολάντα διαφοροποιείται συνδυάζοντας το τρίπτυχο: ‘Γεύση – Ποιοτικά υλικά – Δυναμικό branding’
Τα LOCO είναι σοκολατένιες μπάλες δημητριακών, φτιαγμένες από αλεύρι ρυζιού, σιταριού και καλαμποκιού, με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος (2,4%). Περιέχουν επιπλέον βούτυρο-κακάο, πλήρες γάλα σε σκόνη, κακάο χαμηλών λιπαρών και εκχυλίσματα βύνης κριθαριού.
Τα νέα δημητριακά έχουν μοντέρνο σχεδιασμό με cartoon έναν λύκο που καταβροχθίζει τα δημητριακά! Οι ‘σοκομπάλες’ της ΒΙΟΛΑΝΤΑ στοχεύουν στο νεανικό κοινό και στους λάτρεις των σοκολατένιων γεύσεων.
Τα LOCO απευθύνονται σε όσους αναζητούν γλυκιά, αλλά παράλληλα θρεπτική επιλογή για το πρωινό τους.
Παρόλο που η κατηγορία των δημητριακών στην ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με πανίσχυρούς διεθνείς ομίλους, η ΒΙΟΛΑΝΤΑ Α.Ε. έχει αποδείξει πως ξέρει να κινείται σε ανταγωνιστικό περιβάλλον και πώς μπορεί να προσεγγίζει τους Έλληνες καταναλωτές με γευστικά και καινοτόμα προϊόντα.

Ένα τέτοιο καινοτόμο προϊόν είναι και τα σοκολατένια γκοφρετάκια Delulu που παρουσίασε πρόσφατα και που απευθύνονται κυρίως στο νεανικό κοινό.