Τα ανθρακούχα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ προέρχονται από το ομώνυμο χωριό των Ζερβοχωρίων της ορεινής Χαλκιδικής και από το 2020 ανήκουν στον όμιλο επιχειρήσεων Ελληνικά Γαλακτοκομεία. Πρόσφατα προχώρησαν στο πολυαναμενόμενο rebranding του λογοτύπου, αλλά και της συνολικής εικόνας της ετικέτας και του προϊόντος.
Τα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ εμφιαλώνονται στις πηγές που γεωγραφικά υπάγονται στην οροσειρά Χολομώντα της “Ορεινής” Χαλκιδικής. Οι πρώτες αναφορές στις πηγές και στο νερό, φτάνουν στο μακρινό 1445 και στην Οθωμανική εποχή. Οι ιστορικές αυτές αναφορές, καθιστούν το νερό ένα από τα πιο παλιά και πιο ιστορικά νερά της Ελλάδας.
Μετά την εποχή που τα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ ανήκαν στην Οινοποιία Μαλαματίνα, ως και την αναστολή της λειτουργίας της λόγο lockdown, τώρα βρίσκονται υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς των αδελφών Σαράντη, η εταιρία ξανα-ζωντανεύει και επιστρέφει δυναμικά στις πρώτες θέσεις στα ράφια των Σουπερμάρκετ όλης της χώρας.
Ένα τέτοιο comeback δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από ηχηρό και τολμηρό rebranding που θα δήλωνε τη νέα σελίδα… το restart της εταιρίας
Τα γενικά χαρακτηριστικά είναι προσαρμοσμένα στα σύγχρονα μοτίβα και δεδομένα. Ένα βασικό στοιχείο της νέας εικόνας είναι η καθαρότητα και η λιτότητα της. Χωρίς “θορύβους”, χωρίς πολλά περιττά, η συνολική εικόνα, αλλά κυρίως το νέο λογότυπο, απεικονίζει απλά ένα “Δ” το οποίο έχει στοιχεία τόσο από το βουνό, αλλά και από το νερό! Η μινιμαλιστική και η διάφανη ετικέτα δίνει την λεπτότητα και τη φινέτσα, όπως φίνο είναι το ίδιο το περιεχόμενο της φιάλης. Η προηγούμενη γραμματοσειρά με τα χαρακτηριστικά “πεζά και παχιά” γράμματα έχει αντικατασταθεί με λεπτή και μοντέρνα, ενώ πλέον η επωνυμία είναι με όλα τα γράμματα κεφαλαία.
Η αγορά των ανθρακούχων νερών στην Ελλάδα συνεχώς διευρύνεται και το ανθρακούχο νερό πλέον θεωρείται σε πολλές περιπτώσεις και ένα εναλλακτικό drink. Γι’αυτό η εικόνα του προϊόντος παίζει πλέον καθοριστικό ρόλο, όπως το ίδιο και το υλικό της συσκευασίας.
Τα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ συνεχίζουν να κυκλοφορούν στο “πολυτελές” χαρακτηριστικό γυάλινο μπουκάλι, σε 2 μεγέθη (750ml και 250m) από τα 3 που είχε η προκάτοχος σειρά.
Η ΔΟΥΜΠΙΑ στοχεύει στο “σοφιστικέ” και οικολογικά ευσυνείδητο καταναλωτή, ο οποίος θέλει το νερό να είναι αγνό και η συσκευασία να μην ρυπαίνει το περιβάλλον, που αποτελεί το μεγάλο ζήτημα της εποχής μας.