Τα ανθρακούχα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ προέρχονται από το ομόνυμο χωριό των Ζερβοχωρίων της ορεινής Χαλκιδικής και από το 2020 ανήκουν στον όμιλο επιχειρήσεων Ελληνικά Γαλακτοκομεία. Πρόσφατα προχώρησαν στο πολυαναμενόμενο rebranding του λογοτύπου, αλλά και στην συνολική εικόνα της ετικέτας και του προϊόντος.
Τα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ εμφιαλώνονται στις πηγές που γεωγραφικά υπάγονται στην οροσειρά Χολομώντα της ‘Ορεινής’ Χαλκιδικής. Οι πρώτες αναφορές στις πηγές και στο νερό, φτάνουν στο μακρινό 1445 και στην Οθωμανική εποχή. Οι ιστορικές αναφορές αυτές καθιστούν το νερό ένα από τα πιο παλιά και τα πιο ιστορικά νερά της Ελλάδας.
Μετα την εποχή που τα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ ανήκαν στην Οινοποιία Μαλαματίνα ως και την αναστολή της λειτουργίας της λόγο lockdown, τώρα βρισκονται υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς των αδελφών Σαράντη, η εταιρία ξανα-ζωντανεύει και επιστρέφει δυναμικά στις πρώτες θέσεις στα ράφια των Σουπερμάρκετ όλης της χώρας.
Ένα τέτοιο comeback δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από ηχηρό και τολμηρό rebranding που θα δήλωνε την νέα σελίδα, το νέο restart της εταιρίας.
Τα γενικά χαρακτηριστικά είναι προσαρμοσμένα στα σύγχρονα μοτίβα και δεδομένα. Ένα βασικό στοιχείο της νέας εικόνας είναι η ‘καθαρότητα’ και η λιτότητα της. Χωρίς ‘θορύβους’, χωρίς πολλά περιττά, η νέα συνολική εικόνα, αλλά κυρίως το νέο λογότυπο, απεικονίζει απλά ένα “Δ” το οποίο έχει στοιχεία τόσο από το βουνό, αλλά και από το νερό! Η μινιμαλιστική και η διάφανη ετικέτα δίνει την λεπτότητα και τη φινέτσα, όπως φίνο είναι το ίδιο το περιεχόμενο της φιάλης.
Η προηγούμενη γραμματοσειρά με τα χαρακτηριστικά “πεζά και παχιά” γράμματα έχει αντικατασταθεί με κεφαλαία, ψιλά και μοντέρνα γραμματοσειρά και αυτά υποδηλώνουν την σημασία τους.
Η αγορά των ανθρακούχων νερών στην Ελλάδα συνεχώς διευρύνεται και το ανθρακούχο νερό πλέον θεωρείται σε πολλές περιπτώσεις και ένα εναλλακτικό drink. Γι’αυτό η εικόνα του προϊόντος παίζει πλέον καθοριστικό ρόλο, όπως το ίδιο και το υλικό της συσκευασίας.
Τα νερά ΔΟΥΜΠΙΑ συνεχίζουν να κυκλοφορούν στο ‘πολυτελές’ χαρακτηριστικό γυάλινο μπουκάλι σε δύο μεγέθη 750ml και 250ml -από τα τρία που είχε η προκάτοχος σειρά-.
Η ΔΟΥΜΠΙΑ ‘στοχεύει’ στο σοφιστικέ και οικολογικά ευσυνείδητο καταναλωτή, ο οποίος θέλει το νερό του να είναι αγνό και η συσκευασία του να μην ρυπαίνει το περιβάλλον, που είναι το μεγάλο ζήτημα της εποχής μας.