Mondelez International | Προχωρά σε αναδιάρθρωση της σειράς των τσιπς "Chipita Chips".

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mondelez International αφήνει πίσω της την παλιά εποχή και προχωρά σε αναδιάρθρωση της σειράς «Chipita Chips», ενώ σταδιακά καταργεί τη σειρά «Tsipers».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κίνηση αυτή στοχεύει σε μια νέα αρχή για μια δυναμική κατηγορία, στην εναρμόνιση του χαρτοφυλακίου με τα εγχώρια και διεθνή πρότυπα της αγοράς και στην προσαρμογή στα νέα δεδομένα της εταιρείας.

IMG 1383 - Greek Market News

“Τα κλασικά τσιπς με αλάτι «ντύνονται» πλέον εξολοκλήρου στο κόκκινο, ακολουθώντας την τάση των τελευταίων ετών που θέλει τα κλασικά τσιπς σε κόκκινο χρώμα”

Στο ίδιο μονόχρωμο μοτίβο κινούνται και οι άλλες γεύσεις της σειράς «Chipita Chips», όπως ρίγανη και μπάρμπεκιου, οι οποίες έχουν πλέον αποκτήσει μία πιο σύγχρονη και αναγνωρίσιμη εμφάνιση στο ράφι. Οι κωδικοί της πρώην σειράς «Tsipers» διατηρούν μια ελαφρώς διαφορετική εικόνα με ριγέ σχεδίαση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IMG 1411 - Greek Market News

“Στην πίσω πλευρά της συσκευασίας εμφανίζονται όλοι οι κωδικοί της σειράς και η προτροπή για δοκιμή”

Με τη νέα εμφάνιση των «Chipita Chips», η αμερικανική πολυεθνική Mondelez επιδιώκει πρώτα απ’ όλα να αναβαθμίσει οπτικά το προϊόν κα μέσα από αυτό να ενισχύσει τις πωλήσεις σε μερίδια και όγκο.

Παράλληλα στόχος της εταιρείας είναι η απλούστευση του brand portfolio, δηλαδή να μην τρέχουν δύο ξεχωριστά brands με διπλό κόστος marketing και πιθανή σύγχυση στο κοινό. Η Mondelez επενδύει στη νέα εμφάνιση για να προσελκύσει τις νεότερες γενιές, ειδικά την ανερχόμενη «Gen Alpha», αλλά και τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών, όπως τους «Millennials», Gen X, που εξακολουθούν να αποτελούν βασικό κοινό της κατηγορίας.

IMG 1394 - Greek Market News

Η αγορά των chips στην Ελλάδα

Η αγορά των chips στην Ελλάδα εκτιμάται ότι κινείται κοντά στα 200 εκατομμύρια ευρώ. Παρότι ο αριθμός των εταιρειών στην κατηγορία είναι περιορισμένος και υπάρχουν σημαντικοί φραγμοί εισόδου για νέα σχήματα, ο ανταγωνισμός παραμένει έντονος με τρία μεγάλα ονόματα να μοιράζονται την αγορά.

Στην κορυφή βρίσκονται τα δύο διεθνή μεγαθήρια: η PepsiCo με τα Lay’s και η Coca-Cola 3E με τα Tsakiris. Αυτές οι εταιρείες μπορούν ανά πάσα στιγμή να λανσάρουν νέες γεύσεις, διαθέτουν ευρεία διανομή, ισχυρή προβολή και πρόσβαση σε όλα τα κανάλια. Είναι δύσκολο να βρεθεί κανένα σημείο πώλησης όπου να μην μπορούν να τοποθετηθούν τα προϊόντα τους.

Τη «τριάδα» συμπληρώνει η ελληνική OHONOS Snacks, που με μεθοδικότητα κερδίζει σταθερά μερίδιο και πωλήσεις, εξελίσσοντας σειρές όπως η Crunchy και παίζοντας ρόλο πραγματικού challenger. Η εταιρεία έχει προβάδισμα σε υποκατηγορίες με τη σειρά Country και διεκδικεί θέσεις που σε κάποιες περιπτώσεις την φέρνουν κοντά στο leadership.

Η πρώην Chipita τώρα πλέον στο όχημα της Mondelez παραμένει ισχυρή στο κρουασάν MOLTO και 7 Days, αλλά στην κατηγορία των τσιπς δεν έχει καταφέρει (ακόμη) να φτάσει στα ίδια επίπεδα και να πλησιάσει με τους παραπάνω τρεις παίκτες. Αντίστοιχα και η ΤΟΤΤΗΣ – Bingo με τη σειρά έχει αξιόλογο portfolio και παρουσία στο κανάλι της μικρής αγοράς, χωρίς ωστόσο να αλλάζει ριζικά τα μερίδια των τριών μεγάλων παικτών.

Τα limited edition προϊόντα

Τα limited edition προϊόντα λειτουργούν στην κατηγορία των τσιπς σαν οξυγόνο και κρατούν τον καταναλωτή προσκολλημένο στο brand και αποτρέπουν τη δημιουργία νέων συνηθειών που θα μπορούσαν να τον οδηγήσουν αλλού. Πρόσφατο χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν οι δύο seasonal “Χριστουγεννιάτικες γεύσεις” των Lay’s, «Καραμελωμένα μήλα» και «Γλασαρισμένο Ham» που απέσπασαν έντονο ενδιαφέρον και προβολή.

Επίλογος

Με την αναδιάρθρωση της σειράς Chipita Chips, η Mondelez International επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την γνώριμη ταυτότητα “Chipita” ως μοχλό αύξησης πωλήσεων και να ενοποιήσει την επικοινωνία της στην ελληνική αγορά, μειώνοντας παράλληλα το κόστος και την πολυπλοκότητα της στρατηγικής της προηγούμενης διοίκησης.

Ο χρόνος και οι καταναλωτές θα δείξουν αν αυτή η στρατηγική με τη «ενοποιημένη» ταυτότητα θα μεταφραστεί σε αύξηση μεριδίων αγοράς ή αν η ισχύ των ανταγωνιστών θα διατηρήσει την σημερινή ισορροπία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ChipitaMondelez

- ΒΑNNER ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Μόνιμη προβολή του banner σε όλες τις βασικές σελίδες

- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ

Απεριόριστες (ανα)δημοσιεύσεις δελτίων τύπου

- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Κατακτήστε την 1η σελίδα της Google!

POPULAR

Ελληνικά Γαλακτοκομεία – ΟΛΥΜΠΟΣ | Νέα DRINK EAT 500ml. Το γεύμα που πίνεται!
ELGIO | Τορτίγιες Mexilla 360g
Corfu Beer | Η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία παρουσιάζει τη νέα της μπύρα “ΚΟΡΥΦΩ” 500ml
Σοκολάτες Laurence | Chocolate Bar TOFFIQ 190g