Η CPW Hellas κάτοχος των εμπορικών σημάτων Lion ενώνει δυνάμεις με την DC Comics, την εταιρεία που έχει τα εμπορικά δικαιώματα του Superman, για μια νέα συνεργασία που φέρνει τον εμβληματικό ήρωα στο τραπέζι του πρωινού.
“Στη νέα συσκευασία των δημητριακών Lion Καραμέλα & Σοκολάτα, το χαρακτηριστικό σύμβολο “S” ξεχωρίζει πάνω στο φόντο της μεταλλικής “πανοπλίας”, αποκαλύπτοντας έναν κόσμο γεμάτο ενέργεια, δράση και νοσταλγία”
Η συνεργασία με τη DC Comics εντάσσεται στη στρατηγική της CPW – Nestle να επενδύει σε brand partnerships που ενισχύουν το συναίσθημα, τη φαντασία και την αξία του προϊόντος. Ο Superman, ως το απόλυτο σύμβολο του ηρωισμού και αισιοδοξίας για γενιές καταναλωτών, λειτουργεί ως ιδανικός πρεσβευτής της ενέργειας και της δύναμης που εκπέμπει το Lion.

“Στο πίσω μέρος του κουτιού, οι καταναλωτές που είναι κυρίως το παιδικό και νεανικό κοινό συναντούν διαδραστικά παιχνίδια εμπνευσμένα από τον κόσμο των κόμικ”
Παράλληλα μέσω QR κωδικών μπορούν να συμμετέχουν σε ψηφιακές προκλήσεις και οικογενειακές δραστηριότητες. Με αυτόν τον τρόπο, η Nestlé μετατρέπει την απλή κατανάλωση ενός προϊόντος σε εμπειρία ψυχαγωγίας, συνδυάζοντας την παράδοση του brand με τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς.
Η τάση των συνεργασιών μεταξύ καταναλωτικών προϊόντων και entertainment brands είναι πλέον εμφανής διεθνώς.
Αντίστοιχα παραδείγματα αποτελούν τα OREO με τον Pac-Man, τα Pringles με τον Super Mario και το πιο πρόσφατο Tetris με τη Red Bull. Οι συνέργειες αυτού του είδους έχουν κάνει την εμφάνιση τους δειλά δειλά και στην Ελλάδα. Η εταιρείες ΔΕΛΤΑ με Marvel και MILKO και η ΤΟΤΤΗΣ- Bingo με της γκοφρέτες Koukouroukou με Sonic, απέδειξαν πως η ψυχαγωγία δεν είναι μόνο η διασκέδαση είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο marketing που μπορεί να μετατρέπει τα προϊόντα και σε εμπειρίες.