Σε μια εποχή όπου οι συγχωνεύσεις και οι συνεργασίες μεταξύ μεγάλων brands αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στον επιχειρηματικό κόσμο, η εταιρική ταυτότητα ενός οργανισμού δεν είναι απλώς ένα σήμα, είναι η ψυχή της στρατηγικής του.
“Η περίπτωση της COSMOTE Telekom αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός επιτυχημένου rebranding”
Ως δημιουργός και αναλυτής της αγοράς, αποφάσισα να παρουσιάσω μια εναλλακτική πρόταση λογοτύπου, ένα δημιουργικό challenge που αποτυπώνει με πιο άμεσο και λειτουργικό τρόπο τη συμβίωση δύο εταιρικών ταυτοτήτων που η κάθε μία έχει την δική της ξεχωριστή ιστορία και διαδρομή.
“Η πρότασή μου διατηρεί τον αναγνωρίσιμο χαρακτήρα της COSMOTE, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει το εμβληματικό “T” της Telekom — όχι δίπλα-δίπλα, αλλά ως οργανικό και ουσιαστικό μέρος του ονόματος”
Γιατί μια τέτοια πρόταση;
Στον χώρο που δραστηριοποιούμαι και την καθημερινή μου επαφή με δεκάδες μάρκες, προϊόντα και λογότυπα καθημερινά για πολλά χρόνια θέλω να παρουσιάσω μια οπτική που έχω αποκτήσει και να δείξω το πόσο σημαντικό είναι ένα λογότυπο ή προϊόν για την εξέλιξη μιας εταιρείας.
Η Telekom από την μια, έχει ήδη ισχυρή παρουσία σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και είναι διεθνώς συνυφασμένη με την τεχνολογική καινοτομία και την αξιοπιστία. Από την άλλη πλευρά, η COSMOTE αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα brands στην Ελλάδα, με βαθιά τοπική ταυτότητα και ισχυρό συναισθηματικό δέσιμο με τους καταναλωτές της.

“Η εναλλακτική μου πρόταση”
Η πρόταση του νέου λογοτύπου:
- Τονίζει την ισότητα και τη συνεργασία: Το “T” της Telekom δεν εμφανίζεται ως επιβολή, αλλά ενσωματώνεται αρμονικά.
- Αντανακλά την εξέλιξη: Η σύμπραξη δεν παρουσιάζεται ως δύο ξεχωριστές ταυτότητες, αλλά ως μία κοινή, ενιαία και δυναμική παρουσία.
- Διατηρεί την αναγνωρισιμότητα: Το στυλ του λογοτύπου παραμένει οικείο, ώστε να μη χαθεί η εμπιστοσύνη του κοινού.
Το design μιλάει για το μέλλον
Η δημιουργική μου πρόταση είναι απλή, με σύγχρονη αισθητική και ξεκάθαρο μήνυμα, χωρίς να προκαλεί σύγχυση.
Το χαρακτηριστικό “T” της Telekom λειτουργεί ως γέφυρα και όχι ως εμπόδιο: συνδέει το τοπικό με το παγκόσμιο, το οικείο με το διεθνές.
Εν κατακλείδι
Η πρότασή μου για ένα νέο λογότυπο COSMOTE Telekom αποτελεί μια προσωπική δημιουργική άσκηση, στο πλαίσιο της ενασχόλησής μου με τον σχεδιασμό λογοτύπων που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Ταυτόχρονα, είναι μια ανοιχτή πρόταση προς κάθε ενδιαφερόμενο φορέα, έναυσμα για συζήτηση και δημιουργικό διάλογο για την δική του περίπτωση.
Alternative Creative Observer
Η στήλη Alternative Creative Observer έχει ως στόχο την ανάδειξη της εταιρικής στρατηγικής και ταυτότητας μέσα από δημιουργικές προτάσεις. Δεν επιδιώκει σε καμία περίπτωση να κρίνει ή να αμφισβητήσει το έργο άλλων δημιουργών. Αντιθέτως, πιστεύει ακράδαντα πως οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν από μικρές, τολμηρές ιδέες.