ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | Νέα εμφάνιση για το ψωμί του τοστ

Η Ε. Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ προχώρησε σε αναμενόμενη αλλαγή εμφάνισης στις συσκευασίες στο ψωμί για τοστ. Η αλλαγή αφορά το εικαστικό μέρος και γίνεται για όλες τις σειρές: στα κλασικά τοστ, παραδοσιακά και τα ειδικά, όπως π.χ. η “Αρχαία Σπορά”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την πρώτη ματιά, η εμφάνιση των νέων συσκευασιών των ψωμιών ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ γίνεται πιο λιτή

Η συνολική εικόνα αποκτά μοντέρνα εμφάνιση και πιο “καθαρή” εικόνα, δηλαδή χωρίς περιττούς “θορύβους”. Προστίθεται η λέξη “τοστ” που έρχεται με τη γεύση στο ίδιο επίπεδο.Το ίδιο το προϊόν, κάνοντας πάντα σε σύγκριση με την παλιά συσκευασία, γίνεται πιο ορατό στο μάτι και αυτή η οπτική επαφή προσθέτει περισσότερη ζωντάνια στη εικόνα του στο ράφι.

Σχεδόν όλες οι πληροφορίες όπως, συστατικά, διατροφικά και λοιπά στοιχεία για το προϊόν έχουν τοποθετηθεί στην πίσω πλευρά της συσκευασίας, ενώ στη μπροστινή παραμένουν ελάχιστα και τα πιο σημαντικά στοιχεία.

IMG 3870 e1707162614665 - Greek Market News

Από τις νέες συσκευασίες έχουν αφαιρεθεί οι παραδοσιακές ή ρουστίκ εικόνες, καθώς και το χαρακτηριστικό παραδοσιακό καρό background

Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, εταιρία με ιστορία 100 ετών, κλείνει φέτος και τα 10 χρόνια από τότε που εισχώρησε στη κατηγορία του άρτου. Από το 2013 που εντάχτηκε, κατάφερε με σεβασμό, συνέπεια και ποιότητα να αποσπάσει την 2η θέση στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού στην κατηγορία “Ψωμή του Τοστ”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ