Δύο νέα Lays με εντυπωσιακές γευστικές προτάσεις παρουσίασε η PepsiCo Hellas.
Είναι εντυπωσιακές διότι η σχεδιάστρια εταιρεία τολμά να συμπεριλάβει δύο κατεξοχήν γεύσεις που είναι κατά πολλούς στο όριο του «απαγορευμένου».
Μάλιστα η PepsiCo προχώρησε ακόμη πιο πέρα και μαζί με τα πατατάκια διοργανώνει και online διαγωνισμό με πλούσια δώρα. Το όνομα του διαγωνισμού είναι «Μόνο μια Γεύση θα Νικήσει» και η συμμετοχή σε αυτόν γίνεται σκανάροντας QR κωδικό.
Ας δούμε τα νέα πατατάκια:
- Lays Roasted Garlic & Herbs 95g
- Lays Chorizo & Onion 95g
Ο συνδυασμός σκόρδου και βοτάνων είναι κάτι που δεν έχουμε ως τώρα συναντήσει ως γεύση
Να σημειωθεί ότι η στρατηγική του μάρκετινγκ της PepsiCo, η οποία αφορά περισσότερο τα brands της στην κατηγορία των snacks, είναι να έχει ένα σταθερό κορμό με προϊόντα και να παρουσιάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα νέες προτάσεις υπό την μορφή «Limited edition” ή «Special Edition».
Εσείς, ποια από τις δύο γεύσεις προτιμάτε; Γράψτε μας σχόλιο στα κοινωνικά μας δίκτυα
Μια τέτοια πρόταση ήταν τα Iconic Restaurants, που σπάσανε τα κοντέρ, αλλά και πρόσφατη, όχι και τόσο επιτυχημένη πρόταση όσο η προηγούμενη, τα δύο πατατάκια που είχαν κυκλοφορήσει ενόψει των Χριστουγέννων.