Η Red Bull παρουσίασε τη νέα συλλεκτική συσκευασία του ενεργειακού ποτού σε συνεργασία με το θρυλικό βιντεοπαιχνίδι Tetris.
”Το γνωστό ενεργειακό ποτό «ντύνεται» με τα χαρακτηριστικά πολύχρωμα blocks του παιχνιδιού Tetris, δημιουργώντας ένα limited edition λανσάρισμα που ενώνει δύο ισχυρά brand icons”
Το εικαστικό ξεχωρίζει για τον έντονο μπλε φόντο και το χαρακτηριστικό design, ενώ μέσω QR code δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να σκανάρουν και να παίξουν, συνδυάζοντας το προϊόν με μια διαδραστική εμπειρία.
Η Red Bull, γνωστή για τις συνεργασίες της με τον χώρο του αθλητισμού, της μουσικής και της τέχνης, διευρύνει για ακόμη μια φορά την παρουσία της στο κομμάτι της ποπ κουλτούρας και του gaming.
“Το Tetris, με ιστορία που ξεκινά από το 1984, παραμένει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα παιχνίδια παγκοσμίως, με εκατομμύρια φίλους σε όλες τις ηλικίες”
Το νέο λανσάρισμα έρχεται να ενισχύσει τη σύνδεση της Red Bull με το νεανικό κοινό, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική της μάρκας να επενδύει σε συνεργασίες που συνδυάζουν ενέργεια, δημιουργικότητα και διαχρονικότητα.
Άλλες παρόμοιες συνεργασίες
Οι συνεργασίες με τον κόσμο του gaming δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Έχουν προηγηθεί ήδη η καμπάνια της Mondelez με τα μπισκότα Oreo και τον Pac-Man, καθώς και η πιο πρόσφατη συνεργασία των Pringles με το Super Mario.

