Η Ferrero, μέσω της Ferrero Hellas, φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα Nutella Plant-Based.

“Η νέα Nutella έχει σχεδιαστεί για το vegan καταναλωτικό κοινό, αλλά και γενικά για όσους προτιμούν τα φυτικά προϊόντα”
Η Nutella Plant-Based είχε παρουσιαστεί διεθνώς το Σεπτέμβρη του 2024 και είναι η πρώτη «παράκαμψη» που κάνει η ιταλική εταιρεία από την κλασική της γραμμή.
Αυτό μας δείχνει πώς ακόμη και ένα τόσο εμβληματικό brand όπως η Nutella ακούει τις ανάγκες των καταναλωτών και αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της, ανοίγοντας νέα προϊόντα στην κατηγορία των spreads.
Η συσκευασία
Η γυάλινη συσκευασία και η ετικέτα παραμένουν πιστές στον χαρακτήρα της μάρκας που όλοι γνωρίζουμε. Το νέο πράσινο καπάκι και το φόντο στην ετικέτα, ωστόσο κάνουν τη διαφορά και αποκαλύπτουν τον διαφορετικό χαρακτήρα του προϊόντος.
Η μεγάλη ένδειξη «Plant-Based» έχει επίσης σημαντική θέση στη μπροστινή όψη που δεν αφήνει κανένα περιθώριο για μπερδέματα.
“Στα συστατικά ξεχωρίζει η υψηλή περιεκτικότητα σε φουντούκια. Το κακάο, το ρυζάλευρο και τα ρεβίθια που αντικαθιστούν το γάλα και δίνουν τη φυτική υπόσταση”
Η νέα Nutella Plant-Based έρχεται σε μια περίοδο όπου η Ferrero, ως παγκόσμιος ηγέτης της κατηγορίας των spreads, κινείται στρατηγικά σε υποκατηγορίες που είχαν αφήσει πολλά περιθώρια ανάπτυξης στον ανταγωνισμό.
“Η φυτική εκδοχή προσφέρει περισσότερη πρωτεΐνη, λιγότερη ζάχαρη και έντονη γεύση φουντουκιού, αλλά και πιο συμπαγή υφή”
Αντιδράσεις στα social media
Η Nutella Plant-Based προκάλεσε καταρχήν μεγάλο buzz στα social media (κυρίως στο TikTok) τόσο στην Ιταλία, όσο και στην Γερμανία όταν πέρσι παρουσιάστηκε. Υπήρξαν έντονα μικτές αντιδράσεις. Απ’ την μια ο υπέρ-ενθουσιασμός από τους vegans, αλλά και η γκρίνια από «παραδοσιακούς» Nutella fans που ανησυχούν ότι αλλάζει η κλασική γεύση. Η αλήθεια μάλλον θα βρίσκεται στη μέση. Γιατί από την μια πλευρά υπάρχει το χθες που οφείλεις να σέβεσαι και από την άλλη η εξέλιξη που οφείλεις να ακολουθείς να μην μείνεις εκτός σε λίγα χρόνια.
“Εσείς, ποια γνώμη έχετε για την Nutella Plant-Based; Γράψτε μας στα σχόλια στο TikTok’
Επέκταση στα δημητριακά
Η Ferrero International ξεκίνησε από την πόλη της Άλμπα της Ιταλίας στο μακρινό 1946 και κατάφερε να αναδειχθεί ως η κορυφαία εταιρεία στην κατηγορία παραμένοντας πιστή στις αξίες της και κρατώντας το οικογενειακό της χαρακτήρα.
Φέτος ωστόσο έκανε σημαντικό άνοιγμα στην κατηγορία των δημητριακών με την εξαγορά της Kellogg στις ΗΠΑ έναντι του αστρονομικού ποσού των 3,1 δις δολαρίων.
Μια κίνηση που προκάλεσε αναταράξεις στην αγορά των ΗΠΑ και η οποία δείχνει την πρόθεση της να επεκταθεί δυναμικά και σε νέες κατηγορίες και να απαντήσει στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.
