Η Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεων 3Ε που είναι ο διανομέας των εμπορικών σημάτων της Coca Cola στην Ελλάδα, λάνσαρε τις νέες συσκευασίες στην σειρά Coca Cola Zero.
Οι κωδικοί της δημοφιλής σειράς είναι χωρίς ζάχαρη (με τεχνητά γλυκαντικά) και αποτελούν τη συνέχεια της γενικής αναθεώρησης που προχώρησε ο Αμερικάνικος γίγαντας. Στόχος του γενικού “face lifting” των αναψυκτικών είναι να δημιουργήσει μια ανανεωμένη και πιο ελκυστική εικόνα στο προσφιλές διαχρονικό ρόφημα.
Οι συσκευασίες της σειράς χαρακτηρίζονται από μοντέρνο και παράλληλα “minimal look”. Το ανατρεπτικό κίτρινο χρώμα της Coca Cola Zero Λεμόνι εντυπωσιάζει και σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητο, ενώ ο κωδικός Χωρίς Καφεΐνη – Χωρίς Ζάχαρη, βασισμένος στο κλασικό κόκκινο χρώμα, ακολουθεί το παραδοσιακό “look” της εταιρείας.
Δοκιμάζουμε τη νέα γεύση της Coca Cola Zero “Λεμόνι χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες”. Το αναψυκτικό είχε πρωτολανσαριστεί διεθνώς το 2005 και σήμερα θεωρείται πλέον ένας κωδικός που έχει σταθερό κοινό. Το συγκεκριμένο αναψυκτικό έχει γεύση cola και ελαφριά επίγευση – οξύτητα από το λεμόνι.
Η Coca Cola 3E Ελλάδας Α.Β.Ε.Ε. είναι ο απόλυτος ηγέτης στην κατηγορία των soft drinks στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικές προσθήκες και έχει μπει δυναμικά και σε νέες κατηγορίες. Η πιο εντυπωσιακή είναι η είσοδος σε προϊόντα καφέ, μέσω της εξαγοράς της Βρετανικής Costa Coffee, που τάραξε τα νερά της κατηγορίας. Σημαντική είναι και η παρουσία της στα ενεργιακά ποτά μέσω της Monster, αλλά και στα εμπλουτισμένα νερά με μέταλλα μέσω της Aquarius Water.