Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Amita, παρουσιάζοντας τη σειρά Lemonades.

“Πρόκειται για τρία νέα προϊόντα που βασίζονται στο λεμόνι και συνδυάζονται με διαφορετικές γεύσεις, δίνοντας έμφαση στις sugar-free επιλογές”
Η σειρά Lemonades περιλαμβάνει τρεις κωδικούς:
- Λεμόνι & Μέντα 330ml
- Λεμόνι & Μαστίχα 330ml
- Λεμόνι & Γκρέιπφρουτ 330ml
Οι τρεις εκδοχές διατίθενται σε χάρτινη συσκευασία, ενώ όλα τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από την ένδειξη “Sugars Free”, καθώς παρασκευάζονται με γλυκαντικά αντί για ζάχαρη. Σύμφωνα με τα διατροφικά στοιχεία που αναγράφονται στις συσκευασίες: το Λεμόνι & Μέντα αποδίδει 15 θερμίδες ανά 100ml, το Λεμόνι & Μαστίχα 17kcal ανά 100ml ποτού και το Λεμόνι & Γκρέιπφρουτ έχει 18 θερμίδες.
“Με το νέο λανσάρισμα, η εταιρεία επενδύει σε μια κατηγορία που γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια”
Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε εναλλακτικές επιλογές χωρίς ζάχαρη η σειρά καλύπτει αυτή την “ανάγκη”. Η διαφοροποίηση ανάμεσα στις γεύσεις (μέντα, μαστίχα και γκρέιπφρουτ) στοχεύει στην κάλυψη διαφορετικών προτιμήσεων, από την πιο δροσερή έως την πιο ιδιαίτερη και έντονη. Η επιλογή της Μαστίχας αποτελεί την έκπληξη και δίνει στη σειρά ακόμη περισσότερη ελληνικότητα.
Η νέα σειρά Lemonades βρίσκεται ήδη τοποθετημένη στα ράφια των Σουπερμάρκετ και ενισχύει την παρουσία της μάρκας Amita σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί με νέες προτάσεις στα δροσιστικά ποτά κυρίως στους χυμούς των ψυγείων έναντι των παραδοσιακών long life.
