Η Kellogg’s η πολυεθνική εταιρεία δημητριακών και κάτοχος των εμπορικών σημάτων Pringles λανσάρει μια νέα, συλλεκτική Mystery γεύση με θέμα που συνδέεται με το videogame Super Mario.
Τα νέα σνακ προκαλούν τους καταναλωτές να μαντέψουν τη γεύση!
Η νέα έκδοση Pringles Mystery Flavour by Super Mario διατίθεται σε ασημί συσκευασία με το χαρακτηριστικό σήμα ερωτηματικό ”?” από το διάσημο βιντεοπαιχνίδι της Nintendo. Μαζί με την ασημένια νέα έκδοση κυκλοφορούν θέματα από το game και στις κλασικές γεύσεις
Προωθητική Καμπάνια & Συνεργασία
Η συνεργασία της Pringles με τη Nintendo είναι ακόμη ένα brand synergy που ενισχύει τη σύνδεση ανάμεσα σε φίλους των snack με τους fans των gaming και συγκεκριμένα με τους νοσταλγούς του θρυλικού game που άφησε εποχή, το Super Mario. Παρόμοιες συνεργασίες γνωρίσαμε πολύ πρόσφατα και με σειρά με cookies με ένα άλλο game, αλλά και παλαιότερα με πατατάκια και με Iconic Restaurants.
Η στρατηγική μάρκετινγκ των “Mystery” γεύσεων
Οι “μυστικές γεύσεις” αποτελούν μια σχετικά νέα τάση στο μάρκετινγκ τροφίμων, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές που καλούνται να δοκιμάσουν ένα προϊόν και να μαντέψουν την γεύση τους. Αυτή η στρατηγική δημιουργεί την περιέργεια και είναι αρκετοί που μπαίνουν στο πειρασμό να δοκιμάσουν κάτι το «μυστικό». Αυτό με αλληλοεπίδραση με τα social media που ενθαρρύνει τους καταναλωτές στις αγορές.
Οι συνεργασίες έχουν ξεκινήσει στο παρελθόν, με brands τροφίμων να αξιοποιούν χαρακτήρες και franchises από τη gaming βιομηχανία για να προσελκύσουν κοινό.
Ποια είναι τελικά η γεύση;
Αν και μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρεία ποια είναι η γεύση του “mystery”, υπάρχουν ήδη αρκετά spoilers που έχουν διαρρεύσει το μυστικό. Αυτό κάνει τους fans ακόμα πιο περίεργους να την ανακαλύψουν μόνοι τους και να βρούνε την γεύση που θα τους “τύχει”… Σε συζητήσεις σε social media υπάρχουν αναφορές ότι η γεύση είναι κλασική, sour, πικάντικη, barbecue, bacon ακόμη και hot spicy.
Τα Pringles ξεκίνησαν αρχικά, ως brand της P&G ωστόσο το 2012 εξαγοράστηκε από την αμερικάνικη πολυεθνική δημητρακών Kellogg’s έναντι του τότε αστρονομικού ποσού 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Από τότε, η Kellogg’s έχει επεκτείνει και εξελίξει την γκάμα των προϊόντων Pringles με πολλές νέες γεύσεις, ενώ το 2021 έχει προχωρήσει σε ιστορικό rebranding με την αλλαγή του logo.