Σημαντικές εξελίξεις στον κλάδο του ελαιολάδου και των σπορελαίων σηματοδοτεί η εξαγορά της μάρκας Άλτις από τη Μινέρβα Ελαιουργική.
Η συμφωνία αυτή αφορά την απόκτηση του Άλτις και τριών ακόμη brands από τη Flora Food Group, η οποία δημιουργήθηκε μετά την απόσχιση του τομέα τροφίμων από την Upfield.
Δημιουργείται ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά ελαιολάδου
Εφόσον ολοκηρωθεί η εξαγορά, η Μινέρβα Ελαιουργική θα καθίσταται η μεγαλύτερη δύναμη στην ελληνική αγορά, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της τα δύο πιο εμβληματικά και ιστορικά brands: Minerva και Άλτις, αλλά και το μεγαλύτερο μερίδιο στα ράφια του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Με τη συμφωνία αυτή, η ελληνική αγορά ελαιολάδου αποκτά έναν ξεκάθαρο leader, γεγονός που πιθανότατα θα οδηγήσει και σε περαιτέρω ανακατατάξεις και συνεργασίες στον ευρύτερο χώρο των τροφίμων.
Η στρατηγική κίνηση ενισχύει τη δυναμική των ελληνικών brands απέναντι στον έντονο εγχώριο και διεθνή ανταγωνισμό, με στόχο την ισχυροποίηση της ελληνικής παρουσίας και στις εξαγωγικές αγορές.
Δεν είναι η πρώτη εξαγορά από την προκάτοχο της Upfield
Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Μινέρβα προχωρά σε εξαγορά brand από την «οικογένεια» της πρώην Unilever/Upfield. Το 2021, η εταιρεία είχε αποκτήσει τα τοματοειδή Pummaro, εντάσσοντάς τα στο χαρτοφυλάκιό της και επεκτείνοντας δυναμικά την παρουσία της και στον τομέα της τομάτας.
Η εταιρεία Flora Food Group θα παραχωρήσει μαζί με το ιστορικό ελαιόλαδο Άλτις και τα btands Ελάνθη. Sol και Flora και θα εστιάσει στην αγορά με μαργαρίνες.