Αλλαγή στο logo της PEPSI πραγματοποίησε ο αμερικάνικος πολυεθνικός όμιλος ποτών και τροφίμων PepsiCo Inc.
Λογότυπο – πλέον – σε κεντρική τοποθέτηση, έπειτα από λαϊκή απαίτηση
Η αλλαγή ανακοινώθηκε ήδη από τις αρχές του 2023. Η ανακοίνωση της αλλαγή προκάλεσε σειρά συζητήσεων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ειδικότερα σε εκπομπές με επιχειρηματικό περιεχόμενο, αλλά και “αντιπαραθέσεων” στα forum των στελεχών marketing των ΗΠΑ.
Στην πραγματικότητα o Αμερικάνικος πολυεθνικός κολοσσός με αυτή την αλλαγή αναζητά μια πιο σταθερή, μέχρι και στιβαρή για το κοινό εικόνα. Μια εικόνα που να φέρνει μνήμες και που να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο όνομα. Το οποίο πλέον θα βρίσκεται στο κέντρο του logo.
Όπως ανέφερε ο Μαουρίτσιο Πορτσίνι, ο υπεύθυνος τους σχεδιασμού (Chief Design Officer) του ομίλου στο δίκτυο του CNN, “έγιναν πολλές έρευνες (insights), με κοινό να ζητά το brand name να βρίσκεται αντί στο πλάι στο κέντρο”. Αυτό, όπως ανέφερε, “αντί να το απορρίψουμε το αγκαλιάσαμε!”
“Η συσκευασία με το νέο λογότυπο (αριστερά) και η συσκευασία με το απερχόμενο λογότυπο (δεξιά)”
Έτσι σχεδόν μετά από 1 χρόνο από την ανακοίνωση της αλλαγής, κάνουν εμφάνιση οι συσκευασίες με το νέο λογότυπο και στην Ελληνική αγορά.
Η εξέλιξη του λογοτύπου
Αξίζει να αναφερθεί ότι η αλλαγή του logo είναι κάτι που η Pepsi δεν το κάνει πρώτη φορά.
Είναι η 21η αλλαγή στο λογότυπο του δημοφιλή αναψυκτικού!
Το νέο λογότυπο δείχνει να είναι ένα “κράμα” από λογότυπα που κυκλοφόρησαν από το 1965-1971. Το κύριο χαρακτηριστικό είναι η γεμάτη και με κεφαλαία γραμματοσειρά που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο της Υδρογείου (Pepsi Globe).
Το νερό Eonio Λουτρακίου διανέμεται από την PepsiCo Hellas όπως και τα προϊόντα Ήβη και Lipton
Ο όμιλος PepsiCo INC εκτός από την Pepsi Cola έχει στο portfolio της και τα πατατάκια Lays, Cheetos, Quaker, Gatorade. Στην Ελλάδα διανέμεται μέσω της θυγατρικής της που έχει στο χαρτοφυλάκιο της μάρκες όπως, Ήβη (σόδες, αναψυκτικά, χυμοί) Lipton και νερά Eonio Λουτρακίου.
Κείμενο: GMN | Πηγή: CNN