Η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, ιδιοκτήτρια των σημάτων του κορυφαίου σε πωλήσεις φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, προχωρά σε ένα σημαντικό rebranding, εγκαινιάζοντας μια νέα εικόνα για το προϊόν της.
“Στις κορυφές των βουνών που απεικονίζονται στην ετικέτα σχηματίζεται η λέξη ΖΑΓΟΡΙ”
Οι Βασικές αλλαγές του rebranding
Η νέα εμφάνιση έρχεται να ενισχύσει τη σύγχρονη ταυτότητα του brand, διατηρώντας παράλληλα την αυθεντικότητα και την έμφαση στην ποιότητα που το έχουν καταστήσει αγαπητό στους καταναλωτές.
Το νέο λογότυπο διατηρεί το όνομα ΖΑΓΟΡΙ σε κεντρική θέση, αλλά με μια πιο φρέσκια αισθητική προσέγγιση, σε bold και πιο σκούρα απόχρωση, αφαιρώντας το πορτοκαλί τρίγωνο στο γράμμα «Ο». Στο φόντο της νέας ετικέτας έχει προστεθεί λευκό χρώμα που τονίζει το brand. Στο κάτω μέρος έχουν μπει απλές μπλε γραμμές, που αντικατέστησαν τα κυματιστά στοιχεία που βλέπαμε στην προηγούμενη version.

Με τον Μίλτο Τεντόγλου στο ρόλο του brand ambassador και με έμφαση στην κυκλική βιωσιμότητα
Οι αλλαγές στην ετικέτα δεν περιορίζεται μόνο στο κομμάτι της αλλαγής του logo και του κεντρικού εικαστικού. Η νέα συσκευασία του ΖΑΓΟΡΙ έρχεται να ενισχύσει και την συνεργασία με τον Ολυμπιονίκη Μίλτο Τεντόγλου που έχει στόχο να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερο endorsement του brand και να προσεγγίσει νεότερο καταναλωτικό κοινό με έναν αθλητικό θρύλο, όπως είναι χωρίς αμφιβολία ο Μίλτος.
Ταυτόχρονα υπάρχουν «πράσινα σήματα» που προωθούν τη φιλοσοφία της φιλικής προς περιβάλλον συσκευασίας από PET, η οποία κατασκευάζεται από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.
“Η εικόνα που αποχαιρετάμε και που αγαπήσαμε”
Η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ με την αλλαγή της εμφάνισης στο ΖΑΓΟΡΙ δημιουργεί συνολική μοντέρνα εικόνα που χρειάζεται ώστε να ανταποκριθεί με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις του μάρκετινγκ.