Η 3E – Coca Cola, διανομέας του N.1 αναψυκτικού στον κόσμο, προχωρά σε γενική ανανέωση της εμφάνισης στις συσκευασίας Coca Cola σε κουτάκι των 330ml και σε μερική στις συσκευασίες φιάλης των 500ml και 1 ½ λίτρου.
“Η προηγούμενη έκδοση (αριστερά) με το λογότυπο στο πάνω μέρος της συσκευασίας, δίνει τη θέση της σε μια πιο τολμηρή σχεδιαστική προσέγγιση (δεξιά)”
Στη νέα εμφάνιση, το εμβληματικό λογότυπο της Coca Cola κυριαρχεί πλέον κάθετα στην επιφάνεια του κουτιού με στόχο να δώσει μια πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα στο ράφι και στα ψυγεία.
Προσωποποιημένη εμπειρία και στις φιάλες
Η Coca Cola με την αλλαγή έρχεται να προσθέσει ακόμη ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ που τα τελευταία χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί από αρκετές εταιρείες, αυτό του personalised marketing. Ενσωματώνει τα πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα στις ετικέτες τόσο των κουτιών όσο και των φιαλών.

“Αυτή η ενέργεια ενισχύει τη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να «μοιραστούν μία Coca-Cola» με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, κυριολεκτικά”
Πρόσφατες αλλαγές και στα άλλα brands του ομίλου
Η κάθετη επιγραφή του brand στη συσκευασία δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο για την 3E Coca Cola Company. Αντιθέτως, είχε προηγηθεί σε άλλα εμβληματικά brands του ομίλου. Πέρσι της Sprite, και πριν από μερικούς μήνες της Fanta όπου ο κάθετος σχεδιασμός ενίσχυσε τον μοντέρνο και παιχνιδιάρικο χαρακτήρα των προϊόντων.
Η Coca Cola HBC έρχεται τώρα να ολοκληρώσει αυτή τη σχεδιαστική στρατηγική, δίνοντας μια ενιαία, δυνατή και άμεσα αναγνωρίσιμη εικόνα σε όλη την γκάμα των αναψυκτικών της.