Μιας νέας φιλοσοφίας Lipton Sparkling Ice Tea με φυσαλίδες παρουσίασε η PepsiCo Hellas στην ελληνική αγορά. Το νέο παγωμένο τσάι της Lipton φέρνει την ονομασία Sparkling Ice Tea και έχει πάρει τα βασικά στοιχεία από ένα κλασικό Ice Tea, συν το ανθρακικό από ένα αναψυκτικό.
Το επίπεδο του ανθρακικού στο τσάι είναι ρυθμισμένο σε πολύ χαμηλά επίπεδα και για αυτό η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος πίνοντας το είναι ευχάριστη, καθώς οι φυσαλίδες δεν προκαλούν φουσκώματα και φυσικά καμία ενόχληση, αντίθετα προσθέτει αίσθηση φρεσκάδας.
Το τσάι Sparking Ice Tea της Lipton πρώτο παρουσιάστηκε από την PepsiCo τον περασμένο Φεβρουάριο στην έκθεση Ho.Re. Ca. της Αθήνας. Κυκλοφορεί σε συσκευασία μεταλλικού κουτιού και το περιεχόμενο του είναι 330 ml.
Ο αμερικανικός πολυεθνικός όμιλος τροφίμων και ποτών PepsiCo έχει την παγκόσμια άδεια χρήσης του brand Lipton,το #1 τσάι τόσο στην Ελλάδα, όσο και Παγκοσμίως
Οι 3 κωδικοί του Lipton Sparkling Ice Tea είναι:
- Lemon (Λεμόνι) 330ml
- Peach (Ροδάκινο) 330ml
- Lemon (Λεμόνι) Zero Sugar 330ml
Η αγορά του κρύου τσάι στην Ελλάδα βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη και μεταβολή
Οι πολυεθνικοί όμιλοι που κατέχουν και τα μεγαλύτερα μερίδια, ειδικά η PepsiCo με το Lipton, αλλά και η 3E Coca Cola (Fuse Tea), δέχονται έντονες πιέσεις από εγχώριες γαλακτοβιομηχανίες, αλλά και παραγωγούς αναψυκτικών. Αυτοί προσπαθούν να διαφοροποιηθούν και να δελεάσουν τους καταναλωτές παρουσιάσουν πολλές υγιεινές παραλλαγές με πράσινο τσάι, με βότανα, (π.χ. τσάι του βουνού) και τοποθετώντας τα προϊόντα κυρίως στα ψυγεία των Σουπερμάρκετ, δίπλα από τους φυσικούς χυμούς.
Η PepsiCo Hellas, από την άλλη, επενδύει στην πολυετή εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο αναγνωρισμένο brand name, στα τακτά – μέχρι και ισοπεδωτικά – promotions, στην διαφήμιση και στην διανομή σε μικρά σημεία.