Άλλο ένα πασίγνωστο brand προστίθεται στο σχήμα του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α. Ε. Αυτή την φορά είναι η εκ Χίου ορμώμενη εταιρεία παραγωγής χυμών Κάμπος Χίου!
“Η μονάδα παραγωγής βρίσκεται κοντά στην πόλη της Χίου”
Το deal σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες έχει κλείσει, ενώ εκκρεμούν οι τελικές εργασίες πριν από την επίσημη ανακοίνωση της εξαγοράς. Η παραγωγή των χυμών στην Χίο έχει ήδη σταματήσει και, έχει μεταφερθεί στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία στο εργοστάσιο της Όλυμπος, στην Λάρισα, ενώ ακόμη και η επίσημη ιστοσελίδα της Χιώτικης εταιρείας δεν βρίσκεται πλέον στον αέρα…
Αν και ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α. Ε. των αδελφών Σαράντη κατέχει την ηγετική θέση στην κατηγορία των χυμών ψυγείου με τους χυμούς Όλυμπος, εντούτοις προχωρά στην νέα εξαγορά ενός brand του οποίου το product portfolio έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα έχει εξειδίκευση κυρίως στους χυμούς από εσπεριδοειδή και ειδικότερα χυμούς από μανταρίνια, λεμόνια και πορτοκάλια.
Γιατί όμως εξαγοράζουν τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία τον ‘Κάμπο Χίου’;
Η εταιρεία Κάμπος Χίου που ιδρύθηκε το 2010 στην Χίο έχει καταφέρει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να μπει στο κάδρο των κορυφαίων εταιρειών χυμών ως μια ποιοτική εταιρεία. Με κύκλο εργασιών 2,9 εκ ευρώ θεωρητικά δεν έχει να προφέρει πάρα πολλά στο μεγάλο όγκο εργασιών στα 600 εκ των Ελληνικών Γαλακτοκομείων. Σε αυτό το σημείο γεννάται το ερώτημα, γιατί να ενδιαφέρεται ένας κολοσσός σαν τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία για μια σχετικά μικρή σε όγκο εργασιών εταιρεία από την Χίο. Είναι οι εξαγωγές στις 11 χώρες; Είναι το brand name; Οι λόγοι προφανείς θα είναι άλλοι, με επικρατέστερο το να εμποδίσει άλλους επίδοξους «μνηστήρες» να αποκτήσουν μια εταιρεία – όχημα που έχει ήδη παρουσία στα ψυγεία των περισσοτέρων Σούπερ Μάρκετ στην Ελλάδα. Δηλαδή να έχει μια εύκολη πρόσβαση στην κατηγορία των χυμών ψυγείου μέσω ενός ήδη αναγνωρισμένου και εγκατεστημένου εμπορικού σήματος.
Κλείνοντας να υπενθυμίσουμε ότι ο όμιλος ΕΛΓΑΛ είναι μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές πολυεθνικές εταιρείες στην κατηγορία των τροφίμων. Έχοντας στο σχήμα πληθώρα brands όπως, ΤΥΡ.Α.Σ, Όλυμπος, Ροδόπη, Αγνό, Κλιάφας, Δουμπιά) τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό (Ρουμανία, Βουλγαρια, Κυπρος).
Το να έχει «μέσα στα πόδια του» ακόμη έναν ισχυρό ανταγωνιστή, πέρα από αυτούς που ήδη έχει, οποίος θα του ροκανίζει την κερδοφορία και μερίδια, είναι κάτι που σίγουρα δεν θα το ήθελε στην παρούσα φάση.