Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τότε που κυκλοφόρησαν στις αλυσίδες πανελλήνιας εμβέλειας τα ιστορικά Τρικαλινά αναψυκτικά ΚΛΙΑΦΑ κάτω από την αιγίδα της εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ. Μέσα σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κατάφεραν το ακατόρθωτο, δηλαδή να μπουν σε χιλιάδες σπίτια και να αγαπηθούν από τους απαιτητικούς Έλληνες καταναλωτές.
Τώρα τα αναψυκτικά ΚΛΙΑΦΑ έρχονται με ακόμη μια σημαντική ανανέωση και ένα μοντέρνο, άλλα ταυτόχρονα παραδοσιακό re-branding. Αυτό αφορά τόσο το λογότυπο που γίνεται πιο σταθερό και bold, από το προηγούμενο απαλό πλάγιο, αλλά και στις φιάλες που όπως θα το δούμε παρακάτω ήρθαν να δώσουν στα αναψυκτικά την φρέσκια εμφάνιση που τους έλειπε και που θα τους δώσει ακόμη περισσότερη ώθηση, ακόμη περισσότερη αναγνώριση.
Το εγχείρημα που ξεκίνησαν πέρσι το αναψυκτικά ΚΛΙΑΦΑ κάτω από την ομπρέλα του ομίλου των Ελληνικών Γαλακτοκομείων ήταν να μπουν “σφήνα” στην ήδη υπάρχουσα υπερκορεσμένη αγορά των soft drinks. Ήταν ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα δεδομένου των πολλών brands, όπως και της παρουσίας του παγκοσμίου και εγχώριου γίγαντα της Coca Cola – 3E που έχει brands όπως Fanta, Sprite. Μαζί και της δυναμικής εισόδου με επιθετικό marketing του ομίλου Σεπετά (ΒΙΚΟΣ) και είχαμε εκφέρει τότε σχετικό προβληματισμό.
Τώρα όχι μόνο μπήκαν στα ράφια των Σουπερμάρκετ τα Τρικαλινά αναψυκτικά, άλλα και άρχισαν να κερδίζουν μέρα με την μέρα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Το σχήμα των νέων pet φιαλών έχει παραδοσιακή (ιστορική) επιρροή, που ωστόσο χάρη στο labeling που βρίσκεται στην κορυφή της συσκευασίας αποκτούν μια μοντέρνα ελκυστική εικόνα και παραπέμπουν σε προϊόν με υψηλή αξία.
Οι συσκευασίες είναι του 1,5 λίτρου και των 330ml. Τα αναψυκτικά ΚΛΙΑΦΑ κυκλοφορούν σε τέσσερις κωδικούς, συν μια σόδα.
- Πορτοκαλάδα
- Πορτοκαλάδα (χωρίς ανθρακικό)
- Λεμονάδα
- Βυσσινάδα
- Σόδα