Η PepsiCo γυρίζει σελίδα και σχεδόν μετά από 25 χρόνια προχωρά σε ριζικές αλλαγές και rebranding.
Ο όμιλος των αναψυκτικών Pepsi, Ηβη, 7Up, Lipton, των snacks Lays, Ruffles, Doritos, και Cheetos προχωράει σε εντυπωσιακή και άκρως τολμηρή αλλαγή της εταιρικής του ταυτότητας.
“Η νέα ταυτότητα είναι πιο ζωντανή, πιο ανθρώπινη και πιο κοντά στο σήμερα. Στο λογότυπο κυριαρχεί το «P»”
Το νέο λογότυπο κρατά μόνο ένα γνώριμο στοιχείο που είναι το όνομα Pepsi. Όλα τα υπόλοιπα αλλάζουν. Η αισθητική γίνεται πιο καθαρή, μοντέρνα και προσιτή. Η νέα γραμματοσειρά με πεζά γράμματα δείχνει απλότητα, ζεστασιά, χωρίς να χάνει τη δύναμη της, ενώ τα γήινα και φωτεινά χρώματα που την περιβάλλουν εκπέμπουν την ενέργεια των προϊόντων.
“Το σήμα της υφηλίου που ήταν ίσως το κύριο χαρακτηριστικό έχει φύγει από την νέα ταυτότητα. Η γραμματοσειρά είναι και αυτή παρελθόν”
Η PepsiCo προσθέτει και κάτι νέο και αυτό είναι ένα σλόγκαν, ότι η κάθε γουλιά, κάθε μπουκιά θα συνεχίσει να φέρνει λίγο χαμόγελο, όπως άλλωστε λέει και το νέο της σύνθημα, «Τρόφιμα. Ποτά. Χαμόγελα.»
Επίλογος
Το μήνυμα του rebranding της PepsiCo είναι ξεκάθαρο. Όταν οι άνθρωποι αλλάζουν, μαζί τους αλλάζουν και οι εποχές.
Γιατί σε έναν κόσμο που προχωρά διαρκώς, όποιος μένει στάσιμος, σημαίνει πως μένει πίσω.


